"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

čtvrtek 1. listopadu 2007

Porod a GINGO


Ahooooj, musím vám napsat, že dneska jsem poprvé pomáhala jedné paní rodit:) Mám z toho neuvěřitelně pozitivní náladu a byl to krásnej zážitek! Narodil se Kubíček, porodní asistentka, která mě všechno učila byla úplně ta nejhodnější na světě! A potom jsem vyšla na Obilňák a tam krásně zbarvenej strom GINGO, musím ho jít co nejdřív vyfotit. A k tomu modrá obloha.
A pak ještě novinka o jednom zamilování..., no já vám řeknu, že dneska je zřejmě pozitivní den. Večer si dáme saunu a 2 deci a budeme se vznášet (teda já určitě)!
Krásný den přeju! Janička

Žádné komentáře: