"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

pátek 30. listopadu 2007

Za prvé a za druhé!


Tak za prvé - se omlouvám za faktickou chybu v minulém příspěvku. Ony se mi ty naše elektrárny trošku popletly, ale to už na výletě, a tak mi to zůstalo... Byly to přece Dukovany a ne Temelín! (Mohla jsem vás jenom vyzkoušet, kdo na to přijde nejdřív, že...) Takže Jituš tuto vědomostní soutěž vyhrála.
Za druhé - je to blbý, ale nemůžu najít káblík k foťáku, tak sem prostě nemůžu dát fotky. Je to teprve ve fázi, kdy čekám, že se káblík někde objeví. Už týden. Na takových normálních místech jsem už hledala, další fáze - hledání na méně pravděpodobných místech, nastane příští týden a poslední bude, že ten káblík půjdu koupit.

Tento týden jsem zjistila:
- že zvládnu vstát v 5:30 po 5 hodinách spánku
- že kafe bez mlíka nebo šlehačky se prostě nedá pít
- že babičky u porodu jsou prostě krásně dojatý
- že císařský řez mi (ani ne moc vzdáleně) připomínal zabijačku se šťastným koncem
- že když píšu maily střídavě v angličtině a ve španělštině, píšu španělskoanglicky
- že mě baví mluvit s úplně cizíma lidma
- že ať budu mít v peněžence jakékoli množství peněz, do týdne jsou pryč.
A že prý mi to víc sluší bez brýlí a mám nosit kontaktní čočky.

Byly jsme s Marťou v kině, na filmu Angel. Nechoďte na něj. Po první půlhodině jsme si našly ten správný úhel pohledu a celý jsme ho braly jako parodii. Od té doby jsme se docela často smály. Kolem sedící diváci také. Prostě jsem si nějak nedokázala představit, že tohle někdo natočil a myslí to smrtelně vážně (např. stím, že je to romantické drama)! Dalo se to vydržet snad jen díky popcornu, limonádě... a ono se tam (ve Špalku) tak pěkně sedí...

Hihi Pindin komentář nezklamal.
Když už sem nemůžu dát fotky svoje, přidám sem nějaké Linduščiny z Brazílie - mozaikové srdíčko a moře.
Hezký víkend všem! J.

Žádné komentáře: