"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

středa 12. prosince 2007

PODVACÁTÉŠESTÉ???!!!


Já se letos na to nějak necítím. Tak dvacetpětkrát už to tady bylo a mně se to zdá akorát. Lidí jak psů, a když někde začnou hrát Marry... tak já prchám. Dneska to zkusila Marťa dokonce zazpívat, ale včas jsem ji zastavila. Když se řekne "koleda" naskakuje mi husí kůže.
S dárkama je to se mnou letos taky bída. Já vám nevím, co se to se mnou děje. Zatím jsem koupila sice 5 dárků, ale všechny pro sebe. Pod stromeček je nedám, ale všechno co si kupuju v prosinci, tak to beru jako dárek.
Tak si říkám, kdy ta vánoční nálada přijde. Na Svoboďáku prodávaj kalhotky, taky jsem tam zahlídla reklamní stánek brněnskýho okruhu, tam by mi moc nepomohli... Kývací Santa v životní velikosti mě na Mikuláše vyděsil na Masaryčce. Celkem mě to zmátlo! Čekala jsem všechno. Čerta, ďábla, andělíčky, Mikulajdu - no problem! Ale SANTA... Trochu zmatek těm dětem (a mně) v tom dělají... Tak jsem si v tom chtěla udělat pořádek a vygooglovala jsem, že Mikulajda je předobrazem Santy, ale to už je totální maglajs!!! Zabřednout do téhle tematiky dál, kdo ví, co bych se dozvěděla. Příště začne ten červenej dědula chodit i na Mikuláše a mě trefí!
Ehm pečení cukroví je u nás trošilinku problém, protože na to nikdo nemá čas. O sněhu si můžu leda tak nechat zdát (Antarktida je prý cca za 6 let fuč...).
A tak se chytám jenom pomalinku na háček. V neděli jsem zapálila druhou adventní.
J.

1 komentář:

Táborníci řekl(a)...

Ahoj Jani! Dneska před spaním si čteme tvoje stránky jako pohádku na dobrou... Jo a moc se nám to líbí, i jsme se zasmáli. Je to tady takové pohlazení na duši. Věra