"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

úterý 4. prosince 2007

Tohle mě dneska...

"To nemohu uvěřit!" řekla Alenka.
"Nemůžete?" řekla královna útrpně. "Zkuste to ještě jednou. Vdechněte zhluboka a zavřete oči."
Alenka se zasmála. "To není nic platno zkoušet," řekla, "člověk nemůže věřit nemožnostem."
"To jste asi neměla dosti cviku," řekla královna. "Když jsem byla ve vašich letech, cvičila jsem to každého dne půl hodiny. Božínku, někdy jsem věřila až i šesti nemožnostem před snídaní."
(Lewis Carrol - Alenčina dobrodružství za zrcadlem)

"Já nezpívám, protože jsem šťastný; jsem šťastný, protože zpívám."
Wiliam James

"Nebe a země jsou v nás."
Mahána Gándhí (Original Blessing - Původní požehnání)

"Ten, kdo tě vidí a nesměje se nahlas,
nebo neztichne, nebo se nerozpadne na kusy,
není nic jiného než cement
a kámen ve svém vlastním vězení.
Džáláuddín Rúmí

"Člověk není statický, je to bytost v procesu bytí. Čím více si umožňuje být, tím víc naplňuje své pravé poslání."
Rudolf Steiner


"Náboženské probuzení, které neprobouzí spáče k lásce, je probuzení marné."
Jessamyn West

"Každej s někým chodí, dokud nechodí s tebou."
Pavel Tuček (Samotáři)

Žádné komentáře: