"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

úterý 5. srpna 2008

Volno = dovolená = prázdniny:)

Mám týden DOVOLENOU!!! Je to skvělý, geniální, úža. Celej den by se dal shrnout čtyřma slovama - spánek, jídlo, čtení, výlet:) Jsem totiž na dovolené s těhulí a to je vám báječnej režim! Ještě, ona má v docela pravidelných intervalech hlad nebo na něco chuť. No báječná dovolená! Taky se mi ozvali z Německa a zdá se, že tam skutečně odjedu, i když jsem tomu už přestávala věřit. Na začátku září. Si fakt asi budu muset zopáknout základní němecý slovíčka - ble ble.

Jo a džogla mě vosa a můj organismus se z toho už 48 hodin nemůže dostat! Natekla mi ruka až po loket a svědí to, no jak sviňa prostě! To se jinak říct nedá. Fenistil je neskutečně blbá mastička a vůbec nepomáhá. Spím s mokrým hadrem na ruce - je to asi tak desetkrát účinnější...

Dneska budem dělat voheň, možná skočíme nahatý do bazénu, budu se snažit vylovit z paměti akordy oblíbených písní a hrát na kytaru a potom budem koukat na Jupiter a na všecky hvězdy, jestli teda nějaký budou. Taky máme v plánu jeden film, tak to máme eště co dělat...

Jo a zítra, zíra budu mít novou HLAVU!

Třikrát hurá prázdninám s těhulí:)
J.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No teda, ještě že ty ty těhule máš,jinak by sis ani snad neodpočala:-) A hlad furt? No počkej,to ještě přijde!!:-)))
těhule