"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

čtvrtek 8. ledna 2009

Bílý pták

A přiletěl velký bílý pták.
Sedl na hladinu a dlouze se v ní vzhlížel.
Našel tam svůj obraz,
zobákem ho rozbil,
a na hladině se udělaly kruhy.

Pták držel v zobáku malou rybku,
z lesa vřískla sojka,
a jedním mohutným máchnutím křídel
se vznesl k obloze.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A neměla by ses rači učit? :-) Jinak za tohle dostáváš malou, celkem bezvýznamnou jedničku :-)

Jaňula řekl(a)...

Měla! Teda spíš bych měla psát! Ale zadrhla jsem se hnedka na začátku, protože nemůžu vymyslet, jak se ta moje bakalářka bude vlastně jmenovat. A to je přece zcela zásadní!!! Takže už jsem: nakoupila, uklidila byt, uklidila v počítači, najedla se, už jsem aji vypila čaj, udělala pár blbostí a pořád NIC! Tak já jdu udělat eště jeden. Ten čaj... To se dycky hodí. J.

Jaňula řekl(a)...

A pak asi zase budu mít hlad... A pak zase čaj... a hlad... Uááááá!

Anonymní řekl(a)...

:-)) no to moc dobře znám, jak mám něco dělat do školy, tak uklidím i věci o kterých jsem neměl ani tušení že je mám a úkoly co čekaly celej rok, na ty je zrovna tedka ta pravá chvíle, jen se ne a ne donutit si konečně sednout a začít na tom dělat... znám recept, stačí koupit lepící štítky a popsat je hesly NE MUSÍM DĚLAT BAKALÁŘKU, NE NA TO ANI NEMYSLI, HUŠ JÍ SE TŘIKRÁT DENNĚ, a podobně a všechno, ale všechno co by tě mohlo od práce rozptýlit těma cedulkama polep a na dveře z pokoje to chce plakát VRAŤ SE!!! na strop připevnit transparent MAKEJ!!! a podobně a funguje to, teda pokud z toho trochu nezešibneš (není to vykonstruovaný slovo, že ne?)