"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

úterý 26. května 2009

Kalíšek podruhé

Drahé:) Z kalíšku jsem nadšená! A to jakože DOST!

Pár praktických rad:
1. Kalíšek před použitím vyvařte cca 5minut ve vodě.
2. Šťopku jsem ustřihla a bylo to dobře.
3. Se zaváděním jsem neměla žádný problém!!!:)
4. Vytahování je malinečko napínavější...
5. Kalíšek je úžasný v tom, že ho můžete používat při plavání, spaní, sportování... Vlastně během jakékoli aktivity:)
6. V Brně jsem ho koupila na Josefské 1 v obchůdku Brána k dětem.
7. Vylití a vymytí kalíšku doporučují na letáku max po 12 hodinách, záleží však na síle krvácení...
8. S kalíškem mě to baví:)

A tak se ze mě stala Kališnice...

J.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A to vůbec není cítit? Je to o dost větší než tampon... ?????
Marus

Jaňula řekl(a)...

Čauky Maruš:) Pokud je kalíšek správně zavedený, nemá být cítit. Já ho teda necítím. Jo - taky samozřejmě musíš mít vodstřihlou tu stopku... Já si to s ní moc nedovedu představit. No a větší než "rozvinutej" tampon to asi taky je, ale tím, že je to takovej měkkej plast, tak se přizpůsobí a necítíš nic. Všude píšou, že je to z lékařskýho silikonu, kterej je přizpůsobivej, hypoalergenní, neusazujou se na něm bakterie a kde co ještě dalšího...:) J.

Anonymní řekl(a)...

nejak nechapu, jak to bez te stopky pak vyndam? No, budu to muset vyzkouset. To je snad poprve co se na ty pitomy dny skoro tesim :P
Marus

Jaňula řekl(a)...

Hehe bez stopky to vyndáš:) Podrobnější informace a dotazy po mailu:) Jo a s těšením jsem to měla podobně! C.

Petruška řekl(a)...

Normálně Jaňulí, ten kalíšek je super :)P