"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

neděle 12. července 2009

HOT NEWS:

Myšák:
 

 

 
Posted by Picasa


Pomoc, pococ, SOS! Nemám tady mojeho noutbučka a vůbec si nerozumím se zdejším býkovským OLD FASHION kompjutrem, raděj ho ani nezapínám, on totiž buďto nejede internet, nebo mi nechce číst čtečku karet, nebo mi jede jenom ICQ a jinak nic a pořád hlásí, že mu vypršela licence AVG a vůbec si vymejšlí tisíce krávovin a neumí se připojit ani k USBčku, já ho zbiju. Proto tu jsou jenom 3 fotky a to prosím ne z mýho foťáku, kde jich mám moc nachystanejch, abych je sem dala... Kocorek už mu - počítačovi, chodí po klávesnici, za chvíli se pustí do kabelů a já tu bednu vyhodím brzo z okna...

Další zprávy až budu mít svojeho počítača, protože s tímhle podivně smýšlejícím už nechci přijít do styku.

J.

Žádné komentáře: