"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

úterý 18. srpna 2009

תֵּל-אָבִיב-יָפוֹ

Ty kudrlinky nahoře, to je hebrejsky Tel Aviv-Jaffa /Jarní pahorek/:) Druhé největší město v Izraeli, kam letí letadlo něco přes 3 hodiny z Prahy. 10 září poletím i já. Elinor mě pozvala, že se mnou procestuje Izrael. Budeme na to mít 10 dní, tak doufám, že mi připraví ty největší lahůdky:)


Teď už jen koupit průvodce, půjčit si nějaký dobrý foťák a přípravy na cestu bych měla za sebou...

PS: Já se těším.
Nechcete se někdo přidat???

3 komentáře:

http://fikova.blogspot.com/ řekl(a)...

To bude krasne cestovani. Uz se tesim na fotky.

Lucka

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Culdo,
hned bych jela, ale víš jak to je s porodníma babkama, moc té dovolené nemají, ale láká mě to, láká, moje mamka tam byla a Izrael ji uchvátil:-)
Krásné cestovatelské dny, plno zážitků a těším se v září na čajíček:-) Kafíčko přece nemůžu:-)) VesZuza a :-)

Anonymní řekl(a)...

Krásné věci jsou nebezpečné... PETA K