"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

pondělí 5. října 2009

Svatej obrázek

1. Tento týden budu mít na té naší staré chajdě, kde momentálně pobývám, internet. Neuvěřitelný výkon mého tatínka. Vyhrožovala jsem mu, že jestli to tento týden nebude, tak volám do O2 a zaplatím jim, kolik budou chtít, když mi to tam do 24 hodin namontujou. Tatínek se smiloval nad mojí peněženkou (zřejmě tušil, že by to mělo nějaké následky i pro něj), změřil a zakreslil... Bude anténka, bude internet:)
2. V práci je legrace. Smějeme se a u toho rodíme, rodíme a smějeme se potom, a když se nesmějeme, jde do tuhýho. Měly jsme tu rychlé porody, dlouhé táhnoucí se porody, úplně vyčerpávající porody, legrační porody, úžasný porody, porody s kamarádkou, porody s budoucími tatínky, porody na stoličce, na boku, na posteli, na koze, 1 porod do vody. Maminky nás mají rády a dávají nám kafé, bonboniéry a víno. A jedna říkala, že by si mě tam měly zarámovat jako svatej obrázek. To mi přišlo jako nejlepší nápad, takže tady udělám nástěnku, kde budeme viset všechny.
3. Když jedu do práce na denní - svítá. Když jedu domů - zapadá. Jedu rychle a povětšinou mi připadá v těchto chvílích život skvělej. To tak auťáky dělají aji s váma?
4. Naposledy mi nepřipadal skvělej při sledování 2 hodinovýho romantickýho připitomělýho filmu Pýcha a předsudek.
5. Myšák je oproti všem izraelskejm kočkám, kterých jsem tam za 10 dní viděla požehnaně, TLUSTÝ VYPASENÝ KOCOUR!!!
6. Ano Spaceile, taky sbíráme švestky, jabka a svítí na nás podzimní slunko a je to boží:) Taky sušíme švestky a křížaly, pečeme štrůdly a sousedům chodíme na ořechy! Jo a pijeme burčák!!! (Eště mi ale nikdo nedal naštěstí podepsat žákovskou. To by mě asi taky vzalo...)
7. Do Brna jezdím do kaváren, na kocerty, za kamarádkou, za kamarádem, na rande, do divadla, na dobrý jídlo. Utrácím za knížky, za oblečení a za boty. Do Brna bych měla jezdit míň, jinak se z toho minusu na účtu nevyhrabu:)
8. Čtu o šamanech.
9. Začala jsem běhat, protože mě začly příšerně bolet záda. Tím jsem způsobila menší pozdvižení v Býkovicích. Tatínka se pak v hospodě ptali, jestli běhám závodně nebo co to jako má být. Tatínek říkal: "Ne, vona jenom tak blbne..."
10. Ještě plánuju na kopci udělat oheň a nějakej šamanskej rituál. Ale to už ti vesničani asi nerozdýchají...

Hezké babí léto!:) J.

2 komentáře:

Lucka řekl(a)...

Volá Brno,
to kafe platí ;)

L.

spaceIL řekl(a)...

z toho mýho webu tečou slunko a švestky až moc, já vim... :-)

autem za úsvitu nebo za soumraku je skvělý, potvrzuju.