"Až pochopíme, že se nerodí plod, ale citlivá inteligentní myslící bytost, tedy člověk, až ruce nastavené k práci skloníme, abychom je nabídli k pomoci, až pochopíme, že těhotná se stává bohyní a ve chvíli porodu odchází do svého nitra, kam nikdo nesmí vstoupit, až pochopíme, že jsme jen pozorovatelé, pak jsme porozuměli, co je normální porod."
(Dagmar Suchá, UNIPA)

čtvrtek 9. června 2011

Nejsem loajální zaměstnanec!

Od června končím ve FN Brno. Záminkou pro moje propuštění byl pro paní vrchní gynekologicko-porodnické kliniky Mgr. Marii Švábovou mail viz Pro Matěje, který jsem rozeslala VŠEM svým kontaktům - tedy i jí. Týkal se sbírky na chlapečka postiženého ve FN Brno. NEJSEM prý dostatečně LOAJÁLNÍ ZAMĚSTNANEC.
O pravých důvodech pro neprodloužení mé pracovní smlouvy si můžu nechat jen zdát, ale mám pár horkých typů. Jeden z nich je např. moje upozornění na únik výsledků přijímacího řízení na dálkové studium porodní asistence na Masarykově Univerzitě v Brně. Dříve než byly tyto výsledky zveřejněny na internetu, cvrlikali si "všichni vrabci" na gynekologicko-porodnické klinice a na porodním sále o jejich přesném znění. Moje skautské svědomí mi nedalo a odeslala jsem na naši katedru porodní asistence mail, jak je možné, že došlo k úniku výsledků ještě před tím, než byly zveřejněny na internetu a to pod heslem každého uchazeče. Uchazečky byly totiž moje kolegyně z porodního sálu. Některé z nich se ani nepodívaly na internet na výsledky a vedení jim s úsměvem na rtech hlásilo, že zkoušku udělaly. Dostalo se mi jen velmi mlhavé odpovědi a dál jsem tenhle fujtajbl nechtěla řešit...
Od paní vrchní se mi mimochodem dostalo nápovědy pro moje propuštění: "Pleteš se do věcí do kterých ti nic není...!".

Jo. Pletu! Ještě, když se to týká takových nechutných praktik, které mi připomínají praktiky našeho minulého režimu...

Od června se rýsuje spolupráce s Vyškovskou porodnicí. Pan primář Mudr. Josef Eim byl velmi vstřícný a podporující přirozený porod. Mají nejnižší procento císařských řezů v Jihomoravském kraji, porody vyvolávají jen z opravdu závažných zdravotních důvodů. Na porodním sále na mě dýchl klid a mír. Od července to vypadá, že bych tam mohla jezdit se svými klientkami a starat se o ně během porodu. V Brně jsem byla z Vyškova za 25 minut.
Vše je momentálně v jednání. Jsem zvědavá, jestli a jak to nakonec všechno dopadne:)

PS: Včera mi jedna maminka po porodu řekla, že jí mám dát vědět, kam nakonec půjdu, že si mě objednává i k druhému porodu:))) A to potěší.

J.

8 komentářů:

Lucka řekl(a)...

změna je život.
Držím palce, ať se na novém místě líbí!!!
Nic se neděje jenom tak..

jedna ze spokojených rodiček

Anonymní řekl(a)...

JSi úžasné porodní bába a skutka. Máme Tě rádi. všichni Ves

P+P+L+M řekl(a)...

Jaňuli, držím pěstičky, ať všechno dopadne podle Tvých představ.
Jsi príma sestřenka a nikdy nezapomenu na poslední minutky u porodu našeho Michálka(než vykoukla na svět), když jsi se tam objevila a psychicky mi fakt pomohla. Máme Tě moc rádi a hlavně se drž, ty to všechno zvládneš...

P+P+L+M řekl(a)...

Chybička se vloudila, samozřejmě než vykoukl na svět :)
A těšíme se, jak se brzo uvidíme.

blanzicek řekl(a)...

Jani, moc na Tebe myslím a doufám, že všechno dopadne pro Tebe dobře!!! Musíš mi dát potom vědět. A některé lidi je prostě lepší nekomentovat!

Anonymní řekl(a)...

Na kretény kašli a drž se. Chytrý zaměstnavatel si chytrých zaměstnanců váží. Od debilního zaměstnavatele není škoda odejít.
Bob

spaceIL řekl(a)...

nejloajálnější zaměstnanci obecně jsou bohužel vrchní sestry. důležité žemle, které pojedly šalamounovo hovno a jsou turečtější než turci... to, že se bez ohledu na problémy, které si tím způsobuješ, pořád řídíš svým skautským srdcem je dneska vzácný a fantastický! máš můj obdiv, díky za to, že jseš taková jaká jseš!

Anonymní řekl(a)...

Dobry den, nahodne jsem se dostala na vas web a jsem velmi prekvapena informaci o vasem odchodu,,dle meho nazoru jste velmi dobra porodni asistentka a delate skvele svoji praci,,co naplat, nekdy clovek nic nenadela,,preji hodne uspechu a stesti na novem miste i v osobnim zivote,

spokojena rodicka katka unor 2011